Pages

Aku Rindu Zapin time sekolah rendahh .

Assalamualaikum , hai Hai Korang :')
Okayy lama gila gila aku tak bukak Blog kesayangan aku nihh . Okayy harinie aku penat gilaa babeng . dahh beberapa hari tak tidur petang disebabkan ada LATIHAN ZAPIN . iyaa aku rindu Time sekolah Rendahh dulu , dengan Cikgu Rokiah Abu Bakar , Ehh Ingat kan Nama Cikgu tuhh . Yaallah Aku Rindu Gila time tuhh . Muka Aku kena Make up dengan cikgu Rokiahh jadi macam apaa . HAHA .Time tuhh dapat number 5 , Haha malu gilaaaa , make-up gila babeng tapi Menari macam apaa . Madahh kena marahh jehh time tuhh . haha . Time sekolah rendahh zapinnyaa senang senang belakaa . tapi kitaorg buat main main sebab tuhh kalah . Okayy sekolah Menegah Belum masuk pertandingan keaa apaa , aku harap dapat lahh masuk . nak dapat kan Sijil sajaa . Haha , best kott Menari Zapin time sekolah Menegah nihh , Ramai kenalan :D Haha , Kelakar dengan diaorg nihh Adaa takut Cicak mainan lahh , kepala berat lahh . Haha , lagi lagi Si Kembar tuhh suka menyakat Anis . BTW Nice To know Korang dohh . Haha , kak Elyza , kak Iera , kak Tiqa , kak djahh , Anis , yanaa . HAHA jangan lupa aku tau :D Thanks Cikgu , Abg Safuuan , Kak hajar , Abg hafiz Sebab ajar kitaorng menari . Wahh Happy gilaa wehh . tapi penat ;'( . tak pehhh aku rela demi nak dapatkan Sijil :D

Terima Kasih ♥ Nur Izzati Syafiqah

No comments:

Post a Comment