Pages

Aku Rindu kau yang dulu :'(

Mana kau yang dulu wehh ? Aku rinduuu kau yang Dulu :'( . kau dahhh 90% berubah dengan aku . now , kau dengan budak tuhh jehh kan ? Aku ? aku kena tegur kau baru kau nak layan aku balik . Why wehh . bagi aku alasan boleh tak ? dulu orang pertama kau cari aku dulu kann ? kau duduk sebelah aku kan ? now kau duduk berkepit jehh dengan budak tuhh . aku malas laa wehh nak cakap apaa . aku nak kau yang dulu jehh . aku dah sayang kau , kau sia sia kan aku kann ? apa nihh wehh ? aku dah anggap kau BFF aku , then kau ta hargai itukann ? wehh susah laa aku nak menangus sebab kawan . Engkau sorang jehh kott ! wehh please Hargai Persahabatan kita nihhh ! Pleasee . aku boleh terima kau balik . aku tak bolehh takdehh kau . aku akan cari kau , macam mana kau cari aku dulu ! Wehh aku Sayang Persahabatan kitaa nihh . Mungkin aku dah tak seperiang dulu kann ? tak aku tak berubah . aku macam dulu jugakkk . Please aku rindu kau . aku nak kau yang dulu . aku mula benci org yang rampas kau dari aku . kau terasa ? memang kauuu :!
Terima Kasih ♥ Nur Izzati Syafiqah

No comments:

Post a Comment